Politica de Suport
- Pentru a prim consultanta de pre-cumparare, pachet de servicii sau produse ne puteti contacta atat prin email cat si telefonic.
- Pentru a prim consultanta si asistenta de urgenta va recomandam aczitionarea unui abonament.
- Pentru a primi un raspuns mai promt va sugeram sa achizitionati un abonament.
- Încercăm să vă răspundem la întrebări în 24 ore. Cu toate acestea, dacă apare vreo întârziere, aceasta nu înseamnă că problema d-voastra trebuie testata in service. Unele dintre probleme necesită testare și analiză, ca să o putem rezolva-o în mod eficient.
- Vă rugăm să rețineți! Nu furnizăm asistență, dacă nu aveți produse sau servicii cumparate de la noi !!!
- Suportul pentru articol sau sarvicii nu include:
1. Personalizare și instalare.
2. Asistență pentru software și pluginuri terțe.
Cum sa Folosesti Sistemul de Suport

Asistența tehnică CleanSecurity este întotdeauna acolo pentru a-și ajuta utilizatorii cu toate întrebările tehnice referitoare la produsele lor de securitate, automatizare si Smart Home.
- Da click aici complecteaza formularul si mentioneaza daca aveti abonament la noi !!!
- Complecteaza toate datele cerute.
Cum Achizitionezi Abonament !

- Deschide “Serviciile Noastra” pe dispozitiv.
- Alege serviciul dorit.
- Click pe butonul “comanda” iar dupa aceea finalizeaza comanda prin completarea datelor cerute. In cel mai scurt timp vei fi contactat de catre un consultant CleanSecurity