Support

Politica de Suport

  • Pentru a prim consultanta de pre-cumparare, pachet de servicii sau produse ne puteti contacta atat prin email cat si telefonic.
  • Pentru a prim consultanta si asistenta de urgenta va recomandam aczitionarea unui abonament.
  • Pentru a primi un raspuns mai promt va sugeram sa achizitionati un abonament.
  • Încercăm să vă răspundem la întrebări în 24 ore. Cu toate acestea, dacă apare vreo întârziere, aceasta nu înseamnă că problema d-voastra trebuie testata in service. Unele dintre probleme necesită testare și analiză, ca să o putem rezolva-o în mod eficient.
  • Vă rugăm să rețineți! Nu furnizăm asistență, dacă nu aveți produse sau servicii cumparate de la noi !!!
  • Suportul pentru articol sau sarvicii nu include:

1. Personalizare și instalare.

2. Asistență pentru software și pluginuri terțe.

Cum sa Folosesti Sistemul de Suport

LOGO MIC VIOMIL SECUTITY BLUE 21

Asistența tehnică CleanSecurity este întotdeauna acolo pentru a-și ajuta utilizatorii cu toate întrebările tehnice referitoare la produsele lor de securitate, automatizare si Smart Home.

  1. Da click aici complecteaza formularul si mentioneaza daca aveti abonament la noi !!!
  2. Complecteaza toate datele cerute.

Cum Achizitionezi Abonament !

CleanSecurity post 53
  • Deschide  “Serviciile Noastra” pe dispozitiv.
  • Alege serviciul dorit.
  • Click pe butonul “comanda” iar dupa aceea finalizeaza comanda prin completarea datelor cerute. In cel mai scurt timp vei fi contactat de catre un consultant CleanSecurity